Workshop om merkevarebygging
Industriutvikling Vest inviterer til workshop innen merkevarebygging, i samarbeid med Jenny Staalnacke, leder i Stryn Næringshage.
Vet du hva kundene sier om din bedrift? Det er nemlig det som er merkevaren din.
Jenny Staalnacke har 15 års erfaring fra reklamebransjen, der hun blant annet har bistått merkevarer som Magnus Carlsen, Microsoft, Power, Brilleland, Jernbanedirektoratet og Forbrukerrådet med alt fra merkevarestrategi til selgende kampanjer. Siden hun flyttet til Vestland i 2020, har Jenny hjulpet over 40 bedrifter, og dekket alt fra treningssenter til bakeri, reiseliv og industri.
Hun har også jobbet med taktisk digitalt innhold, innholdsmarkedsføring, digital innholdsstrategi og drifting av sosiale medier for store merkevarer som Bohus og Montér.
Møteleder vil være Tore Andre Sines i Industriutvikling Vest.
Dato: 05.09.2024
Sted: Industriutvikling Vest, Dampen, Hagellia 6
Kl.: 08.30 – 13.00
Pris: NOK 500 ,- eks. mva. Lunsj er inkludert.
Påmelding til epost: invitasjon@industriutviklingvest.no
Program:
08.30–09:00: Kaffe og registrering
09.00–10.00: Hva sier kundene dine om deg og hvorfor betyr det noe? (+ 1 øving som går på omdømme og merkevarekjennskap)
10.00–11.00: Hvorfor er den røde tråden viktig, og hvordan finner vi målgruppen vår? (+1 øving som går på målgruppeforståelse)
11.00–11:30: Lunsj
11.30–12:00: Kreativ øving
12.00–13.00: Verktøy og tips til å ta med seg hjem i arbeid med merkevarebygging av bedriften
Velkommen!